Levertijd producten

De meeste producten uit het assortiment worden geleverd via dropshipment. Dat betekent dat wij voor de levering afhankelijk zijn van derden. De verwachte levertijd wordt bij ieder product apart benoemd. Heb je vragen over de levertijd van een bepaald product? Neem dan gerust contact met ons op. 

 

Bedenktijd/retour

Ben je niet helemaal tevreden met het product of heb je een verkeerd product geleverd gekregen? Dat kan natuurlijk gebeuren. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten terug.

De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Voor de verzendtarieven adviseren we om de website van je vervoerder te raadplegen. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@nookinterior.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we de waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem, mits het gewenste product op voorraad is. Neem hiervoor contact op met info@nookinterior.nl. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.